Höst = nystart -> höstens bucketlist

2015

För mig har alltid augusti varit nystart, strunt i nyår och allt sådant - för mig börjar ett nytt år i augusti. Det är då jag sätter nya mål, rensar ur garderoben, påbörjar nya projekt och allt såntdär. Jag hörde någonstans att saker man inte provat innan man blir 28 kommer man inte att prova efter heller (tror förvisso inte helt på det, men det kan vara bra för att pusha sig själv lite). Eftersom att jag inte kan sätta några skolmål i år (vilket iochförsig är ofantligt skönt!) så har jag gjort en liten "bucket list" över saker jag vill göra i höst. 
 
I år innehåller listan saker som ska ge energi och glädje, det är höstens fokus.
 
♦ Dansa utomhus i höstregnet
♦ Dricka mojitos
♦ Prova att skjuta pistol på en skjutbana
♦ Ha Harry Potter-Marathon
♦ Skicka ut ansökningar till colleges
♦ Resa utomlands minst en gång
♦ Bli färdig med mina kurser
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?