Stressiga dagar

2015

De senaste dagarna har varit stressiga. Körde igång med min kurs häromdagen och för att få pluggro bestämde jag mig att flytta ner till mamma under veckan då hon skulle iväg några dagar. Så igår och idag har jag släpat på väskor fram och tillbaka (insåg inte hur mycket saker man behöver till vardags), men nu har jag kommit till rätta och kunnat köra igång ordentligt.
 
Första kursen är fysik och jag har varit så nervös för det eftersom att jag har haft svårt för fysik tidigare. Men so far so good och känner ändå att jag fattar det boken säger (puh!). Vi får se hur det går längre fram! 
 
Ikväll hade jag och syrran pizzakväll och såg på High School Musical, så mysigt nu när hon är så stor att man inte längre är "barnvakt" utan kan umgås. 
 
 
Somrig bild i väntan på att jag ska hinna förbereda mig lite bättre. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?