Veckans pepplåt - Bad Blood

2015



Medans jag håller på att sammanställa alla bilder från London så bjuder jag på ett nytt inslag i bloggen, nämligen veckans pepplåt. Varje vecka, lagom till helgen kommer jag dela med mig av en låt som gått på repeat hemma. Gärna peppigt, men vi får se hur det blir. Så ta lite tid, kör en 30 second dance party till veckans pepplåt:
 
Bad Blood - Taylor Swift

Taylor Swift har tagit bort alla sina låtar från Spotify, vilket innebär att när jag vill ha en liten boost så får jag ta  till antingen Youtube eller covers på Spotify. Jag har hittat en hel del bra cover-versioner av hennes låtar så det fungerar! Veckans pepplåt är Bad Blood, som gått på repeat härhemma ett bra tag! 
 
Youtube-version
 
Spotify (med Mason Lea)
Bad Blood - Mason Lea








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?