Fördelar med (bristen på) sommarväder...

2015

Sommar och sol.... eller? 
 
Även om det är trist att väderprognosen just nu ser ut att höra hemma i slutet av november så finns det ändå några positiva aspekter:
 
1. Ingen beach 2015 - alla vi som inte bott på gymmet, käkat kvarg sen januari, instagrammat med hashtaggen "beach2015" kan känna oss ganska nöjda eftersom att vädret inte är beach-vänligt. Har haft på mig bikini ganska exakt 8 gånger i sommar, badat 1. 
 
2. Sparar tid & pengar - inga bara ben innebär att man slipper rakning (för de som vill), man kan gå direkt på höstgarderoben och pengarna jag lagt på glass för att svalka mig har minskat ganska rejält i sommar. 
 
3. Måste inte smörja in sig (lika mycket) - när jag inte behöver solskyddskräm (iallafall lika ofta) så är det ingen risk att man kommer hem och har bränt sig p.g.a att flaskan låg kvar i hallen. 
 
4. Filmkvällar! Regn och rusk = filmkvällar! Har lyckats plöja flera säsonger av mina favoritserier, i väntan på nya Criminal Minds så ser jag om de gamla säsongerna. 
 
Vad tycker du har varit positivt med vädret som varit denna sommaren?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?