Beställt böcker för min första kurs!

2015

Idag klickade jag hem böckerna för min första fysikkurs, så taggad! Det var en del problem med mina betyg (de kände först inte igen IB-diplomat så fick förklara att det var verkliga betyg) men nu har jag äntligen kört igång. Tack vare stipendiet jag fick på studenten så blev det inte så dyrt med kursböckerna, men läroböcker är generellt sett dyrt
 
Passade på att beställa hem "642 Tiny Things to Write About" som belöning för att jag äntligen kommit igång. Dessutom hoppas jag att den hjälper mig kicka igång lite inspiration till den här bloggen. Har haft lite idétorka. Har dessutom studentrabatt på Adlibris eftersom att mecenatkortet inte går ut förrän i oktober.
 
 
642 Tiny Things to Write About








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?