Min London-weekend

2015

Denna resan till London gjorde mig bara mer förälskad i staden. Trots att jag reste själv så kände jag mig inte otrygg en sekund (var självklart vaksam och försiktig, men aldrig rädd) och det var så himla härligt! Kunde inte fått en bättre "första-solo-resan"! 
 
Här är lite bilder från mina dagar, jobbar också på en guide till mina favoritställen i London. 
 
Bodde precis ovanför Lancaster Gate entrén till Hyde Park, och eftersom att jag inte köpt frukost på hotellet så köpte jag frukost på Sainsbury's som jag åt på en bänk i parken. 
 
 
 
Gick in på M&M World en sväng också, blev helt matt av allt folk därinne. Men det var verkligen en väldigt rolig affär (ganska dyrt dock)!
 
Vin och chokladtårta på hotellrummet
 
Gick på Borough Food Market och åt ostron, paella, kakor och ost tills jag stupade..
 
 
 
Det blev en hel del promenader i Hyde Park också, tycker det är så smidigt att man kan gå till nästan alla "turistställen" så att man slipper åka så mycket tunnelbana.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?